SMS-eket küld ki a K&H Bank, mindent ügyfélt figyelmeztetnek
Csalók próbálják megszerezni a K&H Bank ügyfeleinek banki adatait – figyelmeztetett szombat délután a pénzintézet. Úgy tűnik, telefonhívások mellett e-mailben is próbálkoznak.
Csalók próbálják megszerezni a K&H Bank ügyfeleinek banki adatait – figyelmeztetett szombat délután a pénzintézet. Úgy tűnik, telefonhívások mellett e-mailben is próbálkoznak.
A modernizációról beszélni manapság már elcsépeltnek hathat, hiszen szinte naponta találkozunk vele. De mit jelent valójában ez a bankok informatikai csapatainak mindennapi munkájában? Melyik bank miért és hogyan szeretné leváltani a régi „monolit” rendszereit, illetve hol tartanak ezek a fejlesztések? Lássuk, mit gondolnak erről a bankok és a fejlesztők IT-szakemberei!
A digitalizáció a mindennapi betegellátást is utolérte. A világjárvány felgyorsította a távorvoslás kipróbálását, és az otthon használható diagnosztikai eszközöket is egyre többen alkalmazzák. Az innovatív orvosi készülékek, a digitalizáció és technológiák szerepe ezért a jövőben tovább fog erősödni a K&H szerint.
A magyarországi bankok körül elsőként a K&H Bank vezette be a GarminPay nevű szolgáltatást, amely lehetővé teszi, hogy az Apple és bizonyos androidos gyártók órái után a Garmin okosóráival is fizetni lehessen minden bankkártya-elfogadó helyen.
Többségüknek azóta sincsen állása.
Mi másról, mint a biztonságról szól szinte minden új megoldás és már csőben lévő fejlesztés, amelyről jelenleg hallani lehet a bankkártyákkal kapcsolatban.
Az összprofit több mint felét az OTP produkálta.
Egyszerű, de igen hatékony lehet a K&H Bank új kommunikációs megoldása, amely azt segíti, hogy az ügyfelek tudják, valóban a pénzintézet küldte nekik az adott e-mailt, SMS-t vagy alkalmazásértesítést, vagy csak csalók próbálkoznak.
Adathalászok támadnak a K&H Bank nevében. A helyzet komoly, az egyik jól bevált ellenőrzési módszer nem működik: a csalók által kiküldött e-mail ezúttal úgy néz ki, mintha valóban a pénzintézettől érkezett volna.
A pandémia következtében minden eddiginél nagyobb igény mutatkozik a digitális megoldások alkalmazására az egészségügyben – ez vezérelte a Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődött DokiApp elindítóit, akik azt ígérik, a szolgáltatást használó pácienseknek nem kell napokat vagy heteket várniuk arra, hogy szakemberrel konzultálhassanak a problémájukról. Az alkalmazással akár néhány percen belül rendelkezésre áll egy orvos, akinek a páciens egy videós hívás során beszámolhat a panaszairól.
A VISA és Maestro bankkártyákat Mastercard típusúra cseréli a K&H.
Egy ügyfelet két bank is elhajtott, mert élt a törlesztési halasztással.
A hitelintézetek 698 milliárd forintos profitot értek el 2019-ben, aminek csaknem a 60 százalékát az OTP hozta.
Biztonságosnak tartja a netezők túlnyomó része a banki rendszereket, azaz bíznak abban, hogy ezek kivédik az esetleges kibertámadásokat – derül ki a K&H kutatásából. Ugyanakkor a többség tart a különböző netes, kártyás visszaélésektől.
Mindkét bank termináljait átállították, így már csak 15 ezer forint elérésekor kérnek PIN-kódot a vásárlóktól.